VIELÄ EI OLLUTKAAN KEVÄT

21.27

Tiedätkö sen tunteen, kun keskellä talvea näet pienen skidin vähissä vaatteissa ja ihmettelet Ulla Taalasmaamaiseen tapaan, että mitähän toikin teini ajattelee? Niin, hommahan on nyt niin, että olen virallisesti menettänyt oikeuteni taivastella nuorison hulluutta, koska hupsistarallaa, tänään löysin itseni alipukeutuneen teinin saappaista. Hyss, anna 22-vuotiaan sanoa itseään vielä teiniksi - vielä tämän kerran pls. Aikuisuus en ole valmis saapumiseesi. Ehkä tämä nahkatakkitempaus olikin alitajuntani tapa viestiä juuri tästä. 
  kevät tulee asukuva 2kevät tulee asukuva 4 kevät tulee asukuva 7 kevät tulee asukuva 1 kevät tulee asukuva 5 kevät tulee asukuva 3

Kehotan siis kaikkia teitä kuuntelemaan omasta mielestäni ärsyttävintä elämänohjetta, jonka olen koskaan kuullut: älkää tehkö niinkuin minä teen, tehkää niinkuin minä sanon. Ja minä sanon, että älkää luulko pärjäävänne nahkatakilla, vaikka aurinko yrittääkin myrkyllisesti uskotella teille, että ulkona olisi muka lämmin. 

Vaikka ihan vielä ei olekaan kevät (vaan aivan saatanan kylmä), ilmassa on jotenkin hyvää fiilistä. Päivät pitenee, ihmiset herää pikkuhiljaa horroksistaa ja itselläni on ainakin jo viikon verran mennyt jotenkin erityisen lujaa. Kyllä se kevät sieltä vielä tulee. 

You Might Also Like

0 kommenttia

LUKIJAT