MY FRIEND CALLED RAY

10.02

1 2aurinkolasit Instrumentarium 

Sain valita yhden kampanjan johdosta itselleni uudet aurinkolasit ja yllä näkyy mukaani lähteneet silmiensuojelijat. Sattui ihan sopivaan saumaan, sillä juuri toissapäivänä taivastelin sitä, kuinka halvemmat aurinkolasit eivät suojaa silmiä kovin hyvin. Kaikkea mä ehdinkin ajatella. Tämä nyt kuulostaa ihan maksetulta mainokselta, mutta älkää huoliko, en ole vielä myynyt koko blogia mainosalustaksi ha.

Päässä nämä lasit ovat kevyimmät ja mukavimmat lasit, joita olen koskaan päähäni lykännyt. Onneksi Iina sattui olemaan paikan päällä, kun hain näitä, koska mulla oli pinttynyt mieleen pakkomielle siitä, että ostan wayfarer-mallin. Voi luoja, kuinka urpolta näytin ne päässä. Silti meinasin päätyä niihin, los idiotos vauhdissa jälleen. Mitäs mieltä olette tästä mallista?

Happy humpday! 
(Jos joku ottaa tämän kaksimielisesti, niin by all means, ottakoon vaan ha. Tarkoitin kuitenkin keskiviikkoa. Vai tarkoitinko....)

You Might Also Like

3 kommenttia

  1. Tiiäks oon aina miettiny et mitä humpday tarkottaa (entiiä miksen oo lähteny selvittää sitä internetin ihmeelliseen maailmaan), mut nyt sit selvensit sen mulle :D Kiitos täst erittäin opettavaisesta postauksesta, haha ;D

    http://thatsentirelyoriginal.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha muistan joskus miettineeni samaa :D se kuulostaa niin omituiselta nimittäin. Taitaa olla ensimmäinen kerta, kun mun blogilla on opetuksellista arvoa ;)

      Poista
  2. Ihanat aurinkolasit! Itseltä löytyy Clubmasterit ja RayBaneihin jää kyllä koukkuun! :-D

    VastaaPoista

LUKIJAT